Solutii Remote Work

Soluții de garanție extinsă Dell & Quartz Matrix

Soluții de garanție extinsă Dell & Quartz Matrix

Soluțiile de garanție extinsă și servicii asociate Dell ProSupport & Dell ProSupport PLUS vă ajută să munciți în condiții maxime de siguranță

Detectați și remediați incidentele înainte să devină cu adevărat o PROBLEMĂ

Suita ProSupport pentru PC-uri de la Dell EMC oferă servicii de nivel ridicat, astfel că dvs. sunteți anunțat de faptul că rețeaua dvs. de sisteme PC (unul sau mai multe echipamente) va avea unele potențiale probleme, astfel încât să puteți interveni în timp optim și să le rezolvați problemele, fără a ajunge să devină grave. Folosind tehnologia proprietară SupportAssist2, ProSupport Suite oferă alerte predictive care vă vor ajuta să premeditați potențialele probleme, asistență proactivă care vă ajută să reparați rapid atât părțile hardware și software, cât și accesul prioritar la inginerii ProSupport – oferindu-vă back-up 24×7. Alertele noastre automate și crearea cazurilor permit experților Dell și Quartz Matrix să înceapă să lucreze la soluții înainte ca dvs să efectuați un apel către service – economisindu-vă dvs și utilizatorului final, timp, bani și neplăceri.

ProSupport & ProSupport Plus sunt disponibile pentru modelele din segmentul Dell Commercial – Latitude, OptiPlex, Precision, XPS, Wyse, Vostro, existând posibilitatea de a prelungi valabilitatea suportului acordat până la 5 ani, iar serviciile pot fi achiziționate la momentul achiziției echipamentului (POS – at the point of sale), în maxim 6 luni de la achiziția echipamentului (NPOS – near point of sale) sau la peste 6 luni de la achiziția echipamentului APOS (after point of sale).

Dintre opțiunile de servicii disponibile accesând ProSupport Plus, am extras câteva pe care vi le recomandăm cu precădere:

  1. Predictive issue detection for failure prevention by SupportAssist2 – predictive analysis failure detection includes hard drives, solid state drives and batteries. Este o analiza statistică care este realizatăpe baza vechimii echipamentului. Acest serviciu poate fi activ doar daca livratorul ține intr-o baza de date toate informatiile echipamentelor sau daca le monitorizeaza constant, folosind o platforma.
  2. Accidental damage repair for drops, spills and surges– Opțiune ideală pentru angajații companiei care lucrează remote.
  3. Retention of hard drive after replacement– Este un serviciu ce vă garantează că, în cazul în care “crapă” hard disk-ul, nu pierdeți datele. Serviciul vă garanteaza salvarea datelor pe HDD, o formă mai avansată de backup service ce vă oferă și criptare pentru backup-ul respectiv și este selectiv, adică salvează doar ceea ce este confidențial, fișiere care pot avea impact legal.
  4. Dedicated Technology Service Manager –  vă este oferit un Technical Manager dedicat, care:
    1. Cunoaște foarte bine flota de echipamente PC pe care o aveți instalată;
    2. Înțelege foarte bine paleta de servicii tehnice oferita dvs;
    3. Este persoana ce acționează ca și pârghie între echipa Dell & QM și dvs.
  1. Monthly support history and contract reporting– La finalul fiecărei luni primiți un raport amplu prin care sunteți actualizat cu tipurile de servicii s-au folosit pe parcursul respectivei luni, care e statusul fiecarui serviciu (exemplu: Livrat, in curs de livrare, Imposibil de a fi livrat, etc).

 

Beneficiile cheie ale serviciilor ProSupport sunt:

  • Economisește timp personalului IT în timp ce îmbunătățește experiența utilizatorului final
  • Minimizează sau evită timpul de dezactivare al echipamentului și al angajatului
  • Permite administratorilor IT să ofere asistență oricând și oriunde
  • Repară daunele accidentale, fie la birou, fie în timpul deplasării
  • Protejează datele sensibile și ajută personalul să respecte regulile de securitate și politici

ProSupport Plus este singurul serviciu de asistență care îmbină accesul prioritar la asistență acordată de către experți IT, reparațiile daunelor accidentale precum și capacitățile predictive de a interveni și remedia potențialele probleme înainte de a produce daune. Echipa noastră de specialiști tehnici vă poate oferi suport și consultanță în a analiza situația și nevoile dvs, precum și în a implementa soluțiile de servicii de asistență și garanție potrivite organizației dvs.  Pentru a afla mai multe detalii contactându-ne la [email protected], tel. T: 0232 218 692, M: 0728 218 692.