Echipa noastra asigura servicii de mentenanta IT si service conform Service Level Agreement (SLA) pentru mai bine de 35 de companii si institutii, printre care:
- Delphi Diesel Systems
- Antibiotice
- Brikston
- Rulmenti Barlad
- Ecolab Romania
- BMT Aerospace
Pentru a asigura zero intreruperi in activitatea dumneavoastra, realizam serviciile si in afara orelor dumneavoastra de program, in zilele de week-end sau sarbatori legale.
Lipsa interventiilor bine planificate si executate, precum si ineficienta gestionare a resurselor de service vor afecta activitatea de productie prin aparitia unor intreruperi neprogramate care vor scadea durata de viata a echipamentelor IT. Prin incheierea unui contract de mentenanta cu SLA, echipa noastra va asigura:
- Service autorizat pentru echipamentele producatorilor Dell, HP si Lenovo
- Verificarea periodica a infrastructurii IT&C si inlaturarea defectelor aparute
- Disponibilitate 24/7 si interventii prompte pentru remedierea defectiunilor
- Preturi foarte bune pentru piesele de schimb si echipamente de backup pe perioada reparatiilor
- Reducerea timpilor de nefunctionare a echipamentelor prin mentenanta preventiva
- Prelungirea duratei de viata a echipamentelor IT&C din compania dumneavoastra
- Reparatii in timpul agreat prin contractul de SLA, care reglementeaza termenele si calitatea serviciilor oferite
- Servicii de mentenanta pentru intreaga infrastructura IT&C: rack-uri, retele de comunicatii, cablare structurata, sisteme de operare pentru servere, aplicatii software, servere Windows sau Linux, statii de lucru, laptopuri, notebook-uri, monitoare, imprimante, copiatoare, multifunctionale, UPS-uri, routere, switch-uri, calculatoare industriale etc.
Mentenanta IT&C realizata de echipa noastra include:
- Audit de functionare
- Depanarea echipamentelor nefunctionale sau cu functionalitate precara
- Plan de mentenanta pentru o perioada stabilita
- Efectuarea de revizii conform planului
- Raport trimestrial de performanta
- Raport anual de performanta
Prin departamentul de SLA GO Zero intreruperi asiguram mentenanta si pentru sisteme de securitate electronica, de securitate la incendiu si echipamente de electroalimentare. Prin colaborarea cu echipa noastra aveti asigurata atat mentenanta echipamentelor IT, cat si mentenanta altor tipuri de sisteme instalate in cadrul companiei dumneavoastra.
Portal service Quartz Matrix
Succesul nostru depinde de promptitudinea cu care tratam solicitarile, de calitatea serviciilor executate, precum si de buna comunicare cu dumneavoastra. Personalul nostru de suport IT preia solicitarile si programeaza echipele de interventie astfel incat serviciile sa fie executate in conformitate cu standardele agreate prin contractul de SLA. Monitorizam permanent toate activitatile de mentenanta si reparatii pentru a ne imbunatati performanta.
Pentru informatii cu privire la programarea serviciilor, disponibilitatea personalului, executia serviciilor sau solicitarea ofertelor de servicii:
- Dispecerat service 24/7
- Telefon: 0232 218 692
- Mobil: 0728 218 692
- Email: service@quartzmatrix.ro
Abonamente mentenanta IT si service (SLA):
Servicii Tip abonament | PLATINIUM | GOLD | SILVER | BRONZE |
---|---|---|---|---|
Piese la schimb | X | |||
Echipamente la schimb | X | |||
Mentenanta preventiva | X | X | X | |
Interventii corective | Nelimitat | Nelimitat | 5% din nr. echipamentelor | Nu |
Timp de raspuns | 2h | 4h | 4h | 8h |
Timp de rezolvare | 4h | 8h | 24 h / BE | 48 h / BE |
Suport remote si telefonic | in 15 minute | in 15 minute | in 1 ora | contra cost |
Loc executie servicii | On-site | On-site | On-site | On-site |