Copy & print

Gestionați și reduceți costurile de print cu MPS și TMP de la Brother

Ce este Managed Print Service (MPS)

În zilele noastre, majoritatea companiilor dețin un dispozitiv care să le ajute cu fluxul de documente. Totuși, deținerea unei imprimante nu este suficientă. Aceasta trebuie să fie întreținută corespunzător și trebuie luat în calcul aprovizionarea constantă cu consumabile.
Managed Print Service (MPS) oferit de Brother reprezintă un serviciu dedicat care vă ajută în gestionarea imprimantelor, astfel încât dumneavoastră să vă puteți dedica timpul pentru activități mai importante, crescând astfel și nivelul de productivitate.

Care sunt etapele de implementare a unui MPS

În prima fază a proiectului, specialiștii care sunt certificați pentru a oferi MPS vor realiza analiza nevoilor pentru a putea găsi cele mai bune soluții pentru dumneavoastră, în funcție de tipul business-ul pe care îl aveți. Prin intermediul acestei analize, firma de prestare a serviciilor va înțelege care sunt așteptările beneficiarilor și va face tot posibilul să atingă așteptările acestora. După înțelegerea cerințelor de realizarea a proiectului, echipa de implementare va începe să optimizeze flota imprimantelor din companie, să monitorizeze constant activitatea de imprimare și să asigure necesarul de consumabile.

Care sunt principalele beneficii ale MPS-ului

Dorința principală a oricărui business este reducerea costurilor pentru a putea crește profitabilitatea afacerii. Prin intermediul MPS-ul a celor de la Brother, afacerile își pot minimiza costurile de mentenanță a echipamentelor de imprimare prin abilitatea alocării acestor activități către niște persoane compentente care vor facilita o întreținere eficientă. Un alt beneficiul căutat de cei care conduc afacerile este creșterea nivelului de productivitate a angajaților. Datorită alocării activității de mentenanță a imprimantelor către o companie specializată în gestionarea și funcționarea conformă a acestora, angajații se pot concentra pe activități prioritare.

Criza energetică, prețurile crescute la energie și schimbările climatice au făcut ca regulile legate de practicile de sustenabilitate să se înnăsprească. De când guvernele au început să pună presiune pe afaceri, sustenabilitatea și reducerea consumului de energie au devenit subiecte de interes pentru cei care vor să rămână activi pe piață. Furnizorii de MPS au abilitățile necesare pentru a sugera diferite activități prin care companiile pot reduce consumul energetic cu imprimantele și de a utiliza mai puțină hârtie în activitățile de zi cu zi.

Ce este Toner Management Program (TMP)

TMP oferit de Brother ajută companiile să-și externalizeze procesul de gestionare a tonerului, astfel încât acestea să-și minimizeze costurile pentru achiziționarea consumabilului și să aibă siguranța că pot imprima oricând, fără să se confruntați cu lipsa acestuia.

Care sunt principalele beneficii ale TMP-ului

Unul dintre cele mai importante beneficii aduse de către TMP este monitorizarea bugetului. Antreprenorii și managerii doresc să aibă contrul asupra bugetului și să poată vedea rapoartele care implică costurile generate de activitățile de print. Serviciul de management a tonerului oferă companiilor rapoarte pentru a putea înțelege costurile implicate și pașii pe care trebuie să-i urmeze pentru minimizarea acestuia. Un alt beneficiu adus de serviciile TMP este creșterea performanței echipamentelor din orice companie. Aceste servicii vor fi mereu însoțite de mentenanța imprimanetelor, ceea ce va facilita funcționarea conformă a acestora și, ca rezultat final, angajații vor reuși să printeze mai rapid documentele. Programul de management al tonerului a celor de la Brother are flexibilitate 100%. Odată ce numărul de angajații și compania cresc, acest serviciu se adaptează în funcție de nevoilor celor care beneficiază de el.

Prin înțelegerea acestor două tipuri de servicii, companiile pot asigura performanța imprimantelor, creșterea productivității angajațiilor și reducerea costurilor. Vă stăm la dispoziție pentru a vă oferi mai multe detalii despre aceste două servicii și pentru a vă oferi consultanță gratuită în alegerea soluției potrivite pentru business-ul dumneavoastră.

Contactați-ne la 0232 995 sau scrieți-ne pe comenzi@qmart.ro.