Platforma e-learning, dedicata mediului de business, are rolul de a forma si instrui angajatii companiei dumneavoastra. Aceasta platforma va ajuta sa realizati managementul celor mai importante documente, precum cursuri, proceduri, training-uri, reglementari, tutoriale video si multe altele.
Beneficii:
- Eficientizeaza comunicarea cu angajatii – Acestia beneficiaza de acces instant la documente de interes pentru desfasurarea activitatii de zi cu zi. Platforma dispune de: chat, feedback, forum, glosar, sondaj, teste, wiki pages, baze de date etc.
- Scade perioada de timp destinata cautarilor de informatii, documente de interes, proceduri, reglementari etc.
- Eficientizeaza procesele operationale prin pregatirea angajatilor pe categorii diverse ce tin de desfasurarea activitatilor: pachet de informare pentru angajat nou, proceduri de lucru pentru diverse departamente, pachete de obtinere certificari etc.
- Structura clara – documentele pot fi structurate pe categorii, departamente sau competente. Integreaza plugin-uri utile de organizare: calendar, evenimente, activitati utilizator, stiri, cursuri, rezultate teste etc.
- Permite administrarea si urmarirea parcurgerii trainingurilor, cursurilor de catre fiecare angajat si evaluarea rezultatelor obtinute
- Generarea de rapoarte a istoricului de navigare si al activitatii din cadrul platformei pentru analize de performanta si interes in randul angajatilor
- Interactivitate – metoda de invatare facila ce stimuleaza curiozitatea si autodezvoltarea. Ofera o gama larga de resurse multimedia: clipuri video, imagini, scheme, grafice, texte, chestionare, teste etc.
- Fiecare angajat poate urmari si invata in ritmul sau propriu
Functionalitati platforma e-learning:
- Design personalizat
- Interfata usor de utilizat, cu functii accesibile chiar si pentru persoanele cu nivel de baza de operare PC
- Sistem facil de administrare a continutului
- Template-uri si formate diferite de structurare a continutului
- Sistem de evaluare a performantelor
- Diferite tipuri de resurse: eticheta, folder, fisier, audio/video, link etc.
- Integrare activitati de tip: chat, feedback, forum, glosar, sondaj, teste, wiki pages, baze de date etc.
Fisa tehnica:
Instalare:
- On Premises
- Cloud
Desktop:
- Chrome
- Firefox
- Safari
- Edge
- Internet Explorer
Mobil:
- MobileSafari
- Google Chrome
Hardware minim recomandat:
- Spatiu de stocare: 200 MB (minim recomandat pentru aplicatie) + 5 GB (minim recomandat pentru continut)
- Procesor: 1 GHz (minim), (recomandat – 2 GHz dual core sau mai mult)
- Memorie: 512 MB (minim), (recomandat – 1 GB sau mai mult, 8 GB plus pentru servere de productie de capacitate mare)
Toate cerintele de mai sus vor varia in functie de combinatiile specifice de hardware si software, precum si de tipul de utilizare si de incarcare.