onDOCS transforma documentele in informatii disponibile la un click distanta si le pune la dispozitia oricui. Aplicatia gestioneaza cu usurinta contracte, facturi, oferte, procese verba, fotografii etc. Este solutia ideala pentru a manageria documentele, de la cele clasice din birouri pana la cele scanate.
Puteti solicita ACCES DEMO: https://www.norsit.ro/solutii/Saas/onDOCS
La cerere se poate adauga:
- spatiu de stocare: 2 € lunar pentru fiecare 1 GB in plus
- utilizatori: 5 € lunar pentru fiecare utilizator in plus (include 1 GB spatiu suplimentar)
Managementul inregistrarilor
Aplicatia identifica imediat documentele, economisind timp. onDOCS dispune de urmatoarele functii:
- cautare dupa o expresie de cuvinte
- directionare automata
- auto-indexare
Scalabilitatea aplicatiei
onDOCS se pliaza exact pe nevoile dvs de business si va ajuta sa evoluati si sa oferiti servicii mai de calitate. Aplicatia va vine in ajutor cu:
- un flux continuu al documentelor
- o vizualizare a statusului fiecarei etape de aprobare prin care trebuie sa treaca fiecare document in parte
- arhivarea documentelor
Accesul la informatii
Aplicatia va permite sa accesati rapid si usor informatiile din cadrul companiei dumneavoastra. Cu onDOCS nu economisiti doar timp, ci si spatiu, pentru ca nu mai trebuie sa gasiti un loc pentru a depozita documentele.
Controlul proceselor
Aveti control total asupra documentelor. Puteti genera grafice pentru a masura business-ul dumneavoastra si gestiona cu usurinta tot ceea ce stocheaza aplicatia.
Caracteristici onDOCS:
- 1/2 utilizatori
- Spatiu hard-disk: 2 GB
- Trafic nelimitat
- 3 roluri disponibile (Admin, User, Guest)
- Blocare documente neconforme standardelor impuse
- Alocare spatiu stocare pentru fiecare utilizator
- Generare de rapoarte despre documente, sub forma de grafice