OfficeSuite este o suita completa ce asigura productivitate printr-o serie de instrumente pentru crearea, vizualizarea, editarea si gestionarea documentelor pe diverse platforme.
Licenta OfficeSuite Home and Business este o solutie completa de productivitate, destinata utilizatorilor casnici si companiilor mici sau medii. Aceasta ofera toate instrumentele esentiale pentru gestionarea documentelor de birou, precum procesarea de text, foi de calcul, prezentari si editarea PDF-urilor.
Functionalitati cheie OfficeSuite Home and Business:
- Editare completa a documentelor – crearea si editarea documentelor Word, functionalitati similare cu Excel, gestionarea si analiza datelor, crearea si editarea de prezentari PowerPoint;
- PDF editor integrat – editare si conversie PDF, adaugare adnotari, extrageri de pagini, adaugare semnaturi electronice si protectie prin parola;
- Compatibilitate cu multiple formate – complet compatibila cu Microsoft Office dar si cu alte formate, precum .rtf, .csv si fisiere OpenDocument;
- Integrare cloud – stocare si sincronizare in cloud, integrare cu servicii precum Google Drive, Dropbox, OneDrive, iCloud;
- Acces pe mai multe dispozitive – suport multi-platformă, permite sincronizarea datelor si accesul de pe diferite dispozitive;
- Securitate si protectie – posibilitate de a parola fisierele sensibile;
- Interfata usor de utilizat;
- Actualizari regulate.