OfficeSuite este o suita completa ce asigura productivitate printr-o serie de instrumente pentru crearea, vizualizarea, editarea si gestionarea documentelor pe diverse platforme.
OfficeSuite Business Extra este ideala pentru companii mai mari sau echipe care au nevoie de functii avansate, precum gestionarea complexa a PDF-urilor, colaborare si control centralizat asupra utilizatorilor si documentelor.
Functionalitati cheie OfficeSuite Business Extra:
- OfficeDocuments – creati si editati texte cu optiuni avansate de formatare. Dispuneti de un asistent de scriere bazat pe AI pentru productivitate sporita;
- OfficeSheets – instrument puternic pentru foi de calcul cu peste 280 de formule si peste 30 de optiuni de vizualizare a datelor, inclusiv diagrame si grafice;
- OfficeSlides – creati prezentari de impact avand la dispozitie o serie de instrumente si sabloane;
- OfficePDF – creati, editati, convertiti si protejati fisiere PDF;
- PDF Extra – editare completa a fisierelor PDF, inclusiv functii de semnare digitala, adaugare de comentarii si adnotari, extragere si combinare de pagini PDF, si conversie din si in PDF;
- OfficeMail – gestionati mai multe conturi de e-mail intr-un singur loc si beneficiati de functii inteligente ale casutei de email;
- Complet compatibil – functioneaza cu Microsoft Office, OpenOffice, iWork si alte formate majore de fisiere;
- Interfata usor de utilizat;
- Actualizari continuu;
- Stocare gratuita in cloud, integrare in OneDrive, Google Drive, iCloud s.a.