Aplicatia KMR (Keep the Machine Running):
- Intuitiva si usor de utilizat
- Modul de ticketing – alocare sarcini de lucru tehnicieni (tichete/ solicitari)
- Configurabila pe roluri si permisiuni pentru personalul participant la mentenanta
- Mentenanta preventiva si predictiva
- Alerte, notificari si informatii in timp real
- Rapoarte diversificate – revizii, interventii, utilaje, materiale, sarcini de lucru alocate
- Mobilitate – interfata web (laptop, tableta, telefon)
- Ofera istoricul activitatii de mentenanta
Caracteristici KMR:
Raportare
- Pot fi generate 10 tipuri de rapoarte pentru materiale, echipamente, revizii/interventii
- Rapoartele de materiale: top utilizari, top costuri, detalii utilizare material
- Rapoarte de echipamente: top numar revizii, top costuri revizii, detalii revizii echipament
- Rapoarte de revizii/interventii: top costuri, revizii/interventii intarziate, revizii ce urmeaza conform contorului de functionare, situatii similare
- Rapoarte de sarcini de lucru alocate tehnicienilor: tichete si solicitari, manuale de utilizare a echipamentelor, manuale de service, procese verbale, istoricul reviziilor si interventiilor pentru fiecare echipament
Managementul reviziilor/interventiilor
Planificarea si managementul mentenantei/interventiilor pentru fiecare echipament: tip revizie/mentenanta, tehnician/furnizor responsabil, data, alertare, status, diagnostic, sarcini, materiale folosite, documente asociate, costuri.
Managementul mentenantei preventive si predictive
Aplicatia are capabilitatea de a te atentiona inainte ca un utilaj sa se defecteze. Totul se realizeaza conform unui plan de lucru configurat in prealabil in aplicatie.
Managementul materialelor
Acces in timp real la informatii actualizate despre materialele necesare pentru mentenanta/reparatii: denumire, producator, stoc existent, pret. Listele de materiale se pot importa si exporta din fisiere XLS.
Managementul echipamentelor
Baza de date completa cu toate echipamentele supuse activitatii de mentenanta/reparatii. Adaugati aici toate echipamentele cu informatii despre: denumire, numar inventar, locatie, perioada de garantie, data punerii in functiune, contor de functionare, imagini, date suplimentare de interes.
Adresabilitate KMR:
- Producatori industriali
- Office
- Spitale, policlinici
- Universitati, scoli
- Firme de curierat
- Administratie publica
Beneficii:
KMR integreaza tehnologii IoT
Sistemul pentru managementul mentenantei KMR integreaza tehnologii IoT (Internet of Things) si va ofera informatii corecte datorita senzorilor integrati. Acestia preiau automat de la echipamente/utilaje date necesare activitatii de mentenanta preventiva si mentenanta predictiva: timpul de functionare, vibratiile, temperatura, nivelul, debitul, concentratia. Sistemul KMR integreaza majoritatea tipurilor de senzori.
Planificare, monitorizare si implementare eficienta
Adio foi volante, dosare stufoase, hartii sau fisiere cu planificarea lucrarilor de mentenanta sau interventii! Cu aplicatia KMR, managementul mentenantei se face extrem de simplu, rapid si eficient. Asta inseamna ca nu mai pierdeti timp realizand pe hartii sau in mai multe fisiere managementul mentenantei – planificare, implementare, analiza rezultate. In aplicatia KMR aveti acces la informatiile care va intereseaza in orice moment si astfel luati decizii rapide si eficient.
Mentenanta preventiva si predictiva
Asigurati functionarea continua a echipamentelor si reduceti downtime-ul. Preveniti aparitia defectiunilor accidentale, reduceti uzura componentelor dinamice si statice. Reduceti costurile totale de mentenanta prin monitorizarea starii tehnice a echipamentelor si comportarii acestora in timp, in vederea stabilirii necesarului de lucrari de la prima reparatie planificata.
Control asupra activitatii
Aplicatia KMR va ofera o imagine de ansamblu asupra activitatii de mentenanta, precum si informatii specifice fiecarei actiuni implementate sau planificate. Aveti control deplin asupra intregii activitati (echipamente, materiale, responsabili) si asupra costurilor implicate.
Modul de ticketing
Reduceti timpul de raspuns prin alocarea sarcinilor de lucru catre tehnicieni (tichete/ solicitari), evaluati personalul si intocmiti rapoarte de activitate. Distribuiti in mod echilibrat sarcinile si monitorizati eficient activitatile si productivitatea angajatilor. Utilajele inregistrate in sistemul KMR sunt asociate unui QR Code unic care odata scanat permite tehnicienilor logati in sistem sa inceapa rezolvarea tichetelor atribuite per fiecare utilaj. Astfel este inregistrata activitatea angajatilor si statusul tichetelor.
Pe langa gestionarea tichetelor, simpla scanare a QR Codului ofera angajatilor autorizati acces instant la informatii despre utilaj (specificatiile tehnice, istoricul mentenantei, ore de functionare, status revizie, manuale de utilizare si orice alt material necesar pentru desfasurarea activitatii).
Arhivare si istoricul activitatii
Arhivati in aplicatie orice material pe care il considerati util pentru activitatea de mentenanta – manuale de utilizare a echipamentelor, manuale de service, procese verbale etc. Aveti acces rapid si facil la istoricul reviziilor si interventiilor pentru fiecare echipament. Analizati si realizati mentenanta preventiva pe baza simptomelor si cauzelor de defectiune intalnite in istoricul echipamentului.
Raportare specifica
Realizati analize si luati decizii pe baza rapoartelor specifice generate de aplicatie. Raportarea KMR include informatii extrem de utile pentru management, departamentul economic si departamentul de mentenanta.
- Validati calitatea activitatilor de lucru. Puteti detecta rapid echipamentele cu defectiuni frecvente, pot fi identificate actiuni abuzive sau irelevante, zonele ce dau cele mai bune rezultate si care sunt zonele in care se inregistreaza pierderi
- Gestionati inventarul si raportarea bugetului in functie de necesitati
- Puteti afla informatii legate de echipamentele mai eficiente sau mai slabe in functie de cele care produc cele mai multe cheltuieli de intretinere (top cheltuieli, top utilizari, top revizii etc.)
- Optimizati activitatea angajatilor si productia utilizand previzionate
- Analizati impactul masurilor implementate
- Dovediti eficienta in management si productie a companiei pentru atragerea de noi contracte
Mobilitate
Tot timpul informat in timp util cu privire la activitatea desfasurata. Interventii rapide pentru corectarea neregularitatilor. Aplicatia dispune de interfata web ce va permite acces la informatii in permanenta de oriunde este internet, indiferent daca utilizati calculator, tableta sau telefon mobil.
Notificari si alerte E-MAIL + SMS
Simplificati procesul si cresteti rapiditatea efectuarii interventiilor de lucru. Aveti acces in timp real la informatii/ decizii, aveti siguranta ca informatiile exacte si detaliate sunt transmise catre persoanele potrivite, la momentul potrivit.
Mai multe detalii pe site-ul qleap.ro
Cum puteti achizitiona sistemul KMR
CLOUD AZURE | ON – PREMISES | |||
STANDARD | ADVANCED IoT | STANDARD | ADVANCED IoT | |
Module | ||||
Rapoarte | Da | Da | ||
Sistem ticketing | Da | Da | ||
Managementul echipamentelor | Da | Da | ||
Nomenclatoare | Da | Da | ||
Calendar mentenante | Da | Da | ||
Alertare email | Da | Da | ||
Mentenanta corectiva/ accidentala | Da | Da | ||
Mentenanta preventiva/ planificata | Da | Da | ||
Scanare QR Code | Da | Da | ||
Necesar consumabile | Da | Da | ||
Mentenanta predictiva | – | Da | – | Da |
Management senzori/ contori | – | Da | – | Da |
Rapoarte senzori | – | Da | – | Da |
Alarme si notificari senzori | – | Da | – | Da |
Comanda pachetul | Cloud Standard | Cloud Advanced | On premises Standard | On premises Advanced |
Servicii | ||||
Update-uri KMR | Inclus in subscriptie | 1. Incluse, daca exista contract activ de mentenanta anuala 2. In lipsa contractului de mentenanta, se achita suma mentenantelor anuale, cumulate de la data achizitiei licentei software | ||
Servicii software suplimentare ”la cerere” | 30 Euro/ora | |||
Servicii de comunicatii | Integrare alerte SMS | 4 Euro/ 100 SMS |
ACCES DEMO IN KMR
Recomandari:
Artifex Focsani
”Prin utilizarea KMR la Artifex, am reusit sa ne atingem obiectivele propuse: un registru detalitat al tuturor echipamentelor noastre, un plan de intretinere preventiva si reducerea costurilor cu mentenanta. Pe tot parcursul procesului de consultanta, am avut parte de suport atat din partea echipei de vanzari, cat si pe parte tehnica, beneficiind in final de instruirea necesara pentru utilizarea eficienta a aplicatiei.”
Comelf | Uzinsider Group
„Am colaborat in permanenta cu echipa Quartz Matrix si am reusit sa aducem modul de lucru din aplicatie cat mai aproape de modul de lucru din sectie. KMR este un software sistematic si detaliat, care ne permite sa efectuam mentenanta echipamentelor intr-un mod foarte practic si util.
Quartz Matrix a fost deschis spre adaptarea sistemului KMR la nevoile companiei noastre, implementand module noi, rapoarte, sau modificand rubrici conform procedurilor interne Comelf.
Principalul lucru pe care l-am castigat odata cu trecerea la sistemul KMR a fost ca ne-a ajutat la simplificarea procesului de depunere a solicitarilor de mentenanta, ne-a ajutat la rezolvarea problemelor de urmarire a activitatilor de lucru, de gestionare a pieselor si de urmarire a istoricului de interventii.
Cu ajutorul KMR s-a redus timpul de interventie, prin informatiile primite in timp real, prin capacitatea de a genera automat notificari pentru mentenantele planificate, cat si prin usurinta prin care se transmit informatiile. De asemenea, urmarim cu usurinta procesele din sectie si generam rapoarte de activitate.
Recomandam KMR companiilor care doresc sa-si eficientizeze procesul de lucru. Quartz Matrix prin portofoliul divers de solutii a raspuns tuturor nevoilor noastre dincolo de necesitatile de implementare a sistemului KMR.”
Referinte:
- Aqua Carpatica | Carpathian Springs
- Etnis | Vaillant Partner – Iasi
- Comelf | Uzinsider Group – Bistrita
- Elpreco | CRH Group – Craiova
- Swarco | Traffic România
- Lidas – Tulcea
- Academia Fortelor Terestre – Sibiu
- Artifex Fashion – Focsani