Cisco Business Edition 6000 (BE6000) ofera angajatilor o gama completa de instrumente de colaborare: voce premium, video, mesagerie, mesagerie instant si prezenta, conferinte, conferinte video, servicii de centre de contact, capacitati de mobilitate si multe altele. Cu aceste instrumente, afacerea dvs. mica sau mijlocie poate spori productivitatea in randul angajatilor si poate intari relatiile cu clientii si partenerii de afaceri.
Cisco BE6000 este conceput special pentru companiile cu 25 pana la 1000 de angajati. Solutiile constau din unul sau mai multe servere modulare, stivuibile, astfel incat sa puteti adauga cu usurinta mai multa capacitate pentru a sprijini utilizatori suplimentari.
Aplicatii Cisco Business Edition 6000M
Urmatoarele aplicatii sunt de obicei utilizate impreuna pentru a furniza caracteristicile de comunicatii unificate de baza ale fiecarei solutii BE6000:
Apelare
- Cisco Unified Communications Manager (Cisco Unified CM) este motorul de procesare a apelurilor din Cisco’s Collaboration Architecture. Acesta extinde functiile de voce si video la dispozitive de retea, cum ar fi telefoane IP, puncte finale de telepresenta, dispozitive de procesare media, gateway-uri si aplicatii multimedia. Cisco Unified CM este echipat pentru utilizare cu serviciul de mesagerie instant (IM) si prezenta. In plus, conferintele multimedia, centrele de contact colaborative si sistemele interactive de raspuns multimedia sunt posibile prin intermediul API-urilor sale de telefonie deschisa
- Cisco Unity Connection integreaza mesaje vocale si functii de recunoastere vocala pentru a oferi acces global continuu la apeluri si mesaje. Serviciile sale avansate de comunicare bazate pe convergenta va permit sa utilizati comenzi vocale in limbaj natural pentru a efectua apeluri sau pentru a asculta mesaje in modul hands-free si pentru a verifica mesajele vocale de pe desktop, fie din casuta de e-mail, fie utilizand un browser web. De asemenea, ofera functii robuste de asistenta automata, inclusiv rutare inteligenta pentru apelurile primite si optiuni de ecranare a apelurilor si notificari de mesaje usor de personalizat
- Cisco Unified Attendant Consoles ofera operatorului instrumentele necesare pentru a accepta rapid si a expedia in mod eficient apelurile primite catre persoane din intreaga organizatie
- Cisco Emergency Responder va asigura ca Cisco Unified Communications Manager trimite apeluri de urgenta la punctul de raspuns din Statele Unite (PSAP) corespunzator pentru locatia apelantului si ca PSAP poate identifica locatia apelantului si poate returna apelul, daca este necesar. Sistemul urmareste si actualizeaza automat miscarile si modificarile echipamentelor
- Cisco Paging Server ofera capacitati de paginare pentru toti utilizatorii. Suporta functii de paginare de baza si avansate. Functiile de paginare de baza nu necesita licenta si permit paginarea audio punct-la-punct sau de grup intre grupuri de pana la 50 de telefoane IP Cisco. O licenta de paginare avansata permite grupuri de paginare nelimitate. De asemenea, face posibila si alte functii avansate, inclusiv paginare catre difuzoare analogice si IP, programarea clopotelului, prioritizarea notificarilor de urgenta cu optiunea de apelare, pagini preinregistrate si numai text, integrarea cu site-urile de socializare pentru notificari, e-mail si Serviciul de mesaje scurte (SMS) de notificare in masa si de monitorizare a tuturor numerelor, alertare a serviciilor de urgenta si integrare cu clientii Cisco Jabber
Mesagerie Business Edition 6000M
- Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service furnizeaza mesaje instantanee de intreprindere bazate pe standarde integrate si prezenta bazata pe retea. Serviciul este sigur, scalabil, usor de gestionat si bogat in functii
Ingrijire
- Cisco Unified Contact Center Express. Aceasta solutie usor de implementat si usor de utilizat este conceputa pentru companiile de pe piata medie sau sucursalele de intreprindere. Sigur si extrem de disponibil, suporta servicii puternice bazate pe agenti si aplicatii de autoservire complet integrate, inclusiv distribuitor automat de apeluri (ACD), raspuns vocal interactiv (IVR), integrare telefonie computerizata (CTI) si canale digitale: e-mail si chat
Edge
- Cisco Expressway este un gateway avansat care va ajuta sa colaborati mult mai eficient si sigur in afara organizatiei. Expressway ofera acces de la distanta utilizatorilor de telefonie mobila si telelucratorilor, fara a fi nevoie de un client VPN separat. Sprijina colaborarea intre companii, intreprinderi si consumatori. Expressway va poate oferi experiente de colaborare hibrida perfecta prin conectarea activelor de comunicatii unificate locale la serviciile cloud Cisco Webex
Management Business Edition 6000M
- Cisco Prime® Collaboration Provisioning ofera un proces automat pentru implementarile initiale si pentru miscarile, adaugarile, modificarile si stergerile in curs
- Cisco Prime Collaboration Deployment este o aplicatie conceputa pentru a contribui in gestionarea aplicatiilor de comunicatii unificate. Va permite sa efectuati sarcini precum migrarea versiunilor de software mai vechi la masini virtuale noi, instalari noi si actualizari ale aplicatiilor existente
- Cisco TelePresence® Management Suite dispune de capabilitati de programare flexibile pentru intalniri video si beneficiaza de posibilitatea de a se integra cu Microsoft Exchange si Microsoft Office 365
*Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati site-ul Cisco Business Edition 6000 Solutions Data Sheet.